Ավելացվել է Զամբյուղ

Վերադարձի և փոխհատուցման քաղաքականություն

Դուք ստացե՞լ եք սխալ, վնասված, թերի ապրանք(ներ) կամ ապրանք(ներ)՝ բացակայող մասերով: Մի անհանգստացեք, մեր աջակցության և գործառնությունների թիմն այստեղ է հնարավոր լավագույն ձևով Ձեզ օգնելու համար: Մեր նպատակն է հաճախորդներին մատուցել բարձրակարգ ծառայություններ:

Վերադարձի քաղաքականությունը և ընթացակարգը

Հաճախորդը կարող է վերադարձնել սխալ, վնասված, թերի կամ բացակայող մաս ունեցող / թերի ապրանքը: Վնասված ապրանքի դեպքում առաքումից հետո 3 օրվա ընթացքում հաճախորդը պետք է տեղեկացնի նշանակված սուրհանդակային ընկերությանը և Ubuy-ին, իսկ այլ պայմանների դեպքում ապրանքների վերադարձման ժամկետը բաց է առաքումից հետո 7 օր։ Մեր քաղաքականության համաձայն առաքումից 7 օր անց հաճախորդների խնդիրներին անդրադարձ չի լինում: Հայցում ենք ձեր ներողամտությունը պատճառված անհարմարության համար։

Ցանկացած ապրանք վերադարձնելու համար հաճախորդը պետք է համապատասխանի հետևյալ պայմաններին՝

  1. Հաճախորդը պետք է կապ հաստատի մեզ հետ առաքումից հետո 7 օրվա ընթացքում:
  2. Ապրանքը պետք է լինի չօգտագործված և վերավաճառքի ենթակա վիճակում։
  3. Ապրանքը պետք է լինի իր սկզբնական փաթեթավորմամբ՝ներառյալ ապրանքանիշի/արտադրողի տուփը, արտադրանքի պահանջների պիտակը, օգտագործողի ձեռնարկը և երաշխիքային կտրոնն անվնաս:
  4. Ապրանքը հաճախորդի կողմից պետք է ամբողջությամբ վերադարձվի՝ դրանում առկա բոլոր հարակից պարագաներով կամ անվճար նվերներով:

Հաճախորդը պետք է կապ հաստատի մեր աջակցման թիմի հետ՝ վնասված, թերի կամ սխալ արտադրանքի հետ կապված խնդրի մասին հայտնելու համար:

Հաճախորդը պետք է տրամադրի/վերբեռնի բոլոր անհրաժեշտ պատկերներն ու տեսանյութերը՝ կարճ մանրամասն նկարագրությամբ, որը կօգնի թիմին ուսումնասիրել գործը:

Ապրանքի կատեգորիաներ և պայմաններ, որոնք վերադարձման ենթակա չեն:

  1. Հատուկ կատեգորիաներ, ինչպիսիք են ներքնազգեստը,, լողազգեստը, կոսմետիկ միջոցները, օծանելիքը/հոտազերծիչը և հագուստի հետ տրվող անվճար ապրանքները, մթերային ապրանքներն ու դելիկատեսները, զարդերը, կենդանիների պարագաները, գրքերը, երաժշտությունը, ֆիլմերը, մարտկոցները և այլն, ենթակա չեն վերադարձման և փոխհատուցման:
  2. Ապրանքներ, որոնց պիտակները կամ պարագաները բացակայում են:
  3. Թվային ապրանքները:
  4. Ապրանքներ, որոնք կեղծվել են կամ բացակայում են սերիական համարները:
  5. Ապրանք, որն օգտագործվել կամ տեղադրվել է հաճախորդի կողմից:
  6. Ցանկացած ապրանք, որն իր սկզբնական տեսքով կամ փաթեթավորմամբ չէ:
  7. Վերանորոգված ապրանքները կամ օգտագործված ապրանքները ենթակա չեն վերադարձման:
  8. Ապրանքներ, որոնք վնասված, թերի կամ տարբեր չեն սկզբնապես պատվիրվածից:

Փոխհատուցման քաղաքականություն և ընթացակարգ

Վերադարձի դեպքում գումարի վերադարձի գործընթացը կսկսվի միայն այն բանից հետո, երբ ապրանքը ստացվի, ստուգվի և ուսումնասիրվի մեր պահեստում` նշելով, որ այն համապատասխանում է որակի չափանիշներին: Գումարի վերադարձի հաստատումը կամ մերժումը կախված է պատասխանատու թիմի կողմից իրականացվող ուսումնասիրությունից:

Հենց որ մենք սկսենք փոխհատուցման գործընթացը, մոտավորապես 7-10 աշխատանքային օր կպահանջվի, որպեսզի գումարը արտացոլվի սկզբնական վճարման եղանակում: Այնուամենայնիվ, նույնը տարբերվում է ըստ բանկի հաշվարկային չափանիշերի: Ucredit-ի դեպքում գումարը կարտացոլվի ձեր Ubuy հաշվում 24-48 աշխատանքային ժամվա ընթացքում: Լրացուցիչ տեղեկությունների համար խնդրում ենք կապվել մեր աջակցության թիմի հետ:

Մաքսային վճարների, տուրքերի, հարկերի և ԱԱՀ-ի վերադարձի քաղաքականություն՝ սխալ, վնասված, թերի ապրանք(ներ)ի կամ թերի մասեր ունեցող ապրանք(ներ)ի դեպքում:

  1. Եթե Ubuy-ի կողմից հաճախորդից գանձվել է մաքսային վճար, տուրքեր, հարկեր կամ ԱԱՀ, գումարը կվերադարձվի վճարման համակարգի միջոցով:
  2. եթե Ubuy-ի կողմից մաքսային, տուրքերը, հարկերը կամ ԱԱՀ-ն նախապես չեն գանձվել, գումարը կվերադարձվի միայն որպես Ucredit:

Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ մաքսատուրքերը, հարկերը և ԱԱՀ-ն չեն վերադարձվում, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ առաքվում է սխալ, վնասված, թերի կամ բացակայող /թերի մաս ունեցող ապրանք:

Վաճառքի ապրանքներ՝

Ապրանքները, որոնք որևէ վաճառքի/գովազդային առաջարկի մաս են հանդիսանում, չեն կարող հետ վերադարձվել, եթե դրանք թերի չեն: