Հաճախակի տրվող հարցեր
-
Վերադարձ և վերադարձ
-
Պատվեր և առաքում
-
Մաքսազերծում և չեղարկում
-
Վճարումներ և վճարներ
-
Արշավներ և առաջարկներ
-
Գաղտնիություն և ընդհանուր տեղեկատվություն
-
Օրինականություն և հուսալիություն
ՎԵՐԱԴԱՐՁԻ քաղաքականություն
Ցավոք, մենք փոխանակման քաղաքականություն չունենք։ Հաճախորդը կարող է վերադարձնել սխալ, վնասված, թերի կամ բացակայող մաս ունեցող / թերի ապրանքը: Վնասված ապրանքի դեպքում առաքումից հետո 3 օրվա ընթացքում հաճախորդը պետք է տեղեկացնի նշանակված սուրհանդակային ընկերությանը և Ubuy-ին, իսկ այլ պայմանների դեպքում ապրանքների վերադարձման ժամկետը բաց է առաքումից հետո 7 օր։ Մեր քաղաքականության համաձայն առաքումից 7 օր անց հաճախորդների խնդիրներին անդրադարձ չի լինում: Հայցում ենք ձեր ներողամտությունը պատճառված անհարմարության համար։
Հաճախորդը պետք է կապ հաստատի մեր աջակցման թիմի հետ՝ վնասված, թերի կամ սխալ արտադրանքի հետ կապված խնդրի մասին հայտնելու համար: Հաճախորդին հղում կտրամադրվի գրանցված էլ.փոստի հասցեով, երբ կապ հաստատվի հաճախորդների աջակցության թիմի հետ:
Միայն սխալ, վնասված, թերի ապրանք(ներ)ը կամ թերի մասերով ապրանքները կարող են վերադարձվել:
- Հաճախորդը պետք է կապ հաստատի մեզ հետ առաքումից հետո 7 օրվա ընթացքում:
- Ապրանքը պետք է լինի չօգտագործված և վերավաճառքի ենթակա վիճակում։
- Ապրանքը պետք է լինի իր սկզբնական փաթեթավորմամբ՝ներառյալ ապրանքանիշի/արտադրողի տուփը, արտադրանքի պահանջների պիտակը, օգտագործողի ձեռնարկը և երաշխիքային կտրոնն անվնաս:
- Ապրանքը հաճախորդի կողմից պետք է ամբողջությամբ վերադարձվի՝ դրանում առկա բոլոր հարակից պարագաներով կամ անվճար նվերներով:
- Հատուկ կատեգորիաներ, ինչպիսիք են ներքնազգեստը,, լողազգեստը, կոսմետիկ միջոցները, օծանելիքը/հոտազերծիչը և հագուստի հետ տրվող անվճար ապրանքները, մթերային ապրանքներն ու դելիկատեսները, զարդերը, կենդանիների պարագաները, գրքերը, երաժշտությունը, ֆիլմերը, մարտկոցները և այլն, ենթակա չեն վերադարձման և փոխհատուցման:
- Ապրանքներ, որոնց պիտակները կամ պարագաները բացակայում են:
- Թվային ապրանքները:
- Ապրանքներ, որոնք կեղծվել են կամ բացակայում են սերիական համարները:
- Ապրանք, որն օգտագործվել կամ տեղադրվել է հաճախորդի կողմից:
- Ցանկացած ապրանք, որն իր սկզբնական տեսքով կամ փաթեթավորմամբ չէ:
- Վերանորոգված ապրանքները կամ օգտագործված ապրանքները ենթակա չեն վերադարձման:
- Ապրանքներ, որոնք վնասված, թերի կամ տարբեր չեն սկզբնապես պատվիրվածից:
Հաճախորդը կարող է վերադարձնել սխալ, վնասված, թերի կամ բացակայող մաս ունեցող / թերի ապրանքը: Ապրանքը բացակայելու դեպքում հաճախորդը պետք է տեղեկացնի հանձնարարված սուրհանդակային ընկերությանը և Ubuy-ին առաքումից հետո 3 օրվա ընթացքում, իսկ այլ պայմանների դեպքում վերադարձի միջակայքը բաց է առաքումից հետո 7 օր։ Մեր քաղաքականության համաձայն առաքումից 7 օր անց հաճախորդների խնդիրներին անդրադարձ չի լինում: Հայցում ենք ձեր ներողամտությունը պատճառված անհարմարության համար։
Հաճախորդը կարող է վերադարձնել սխալ, վնասված, թերի կամ բացակայող մաս ունեցող / թերի ապրանքը: Վնասված ապրանքների դեպքում հաճախորդը պետք է տեղեկացնի հանձնարարված սուրհանդակային ընկերությանը և Ubuy-ին առաքումից հետո 3 օրվա ընթացքում, իսկ այլ պայմանների դեպքում վերադարձի միջակայքը բաց է առաքումից հետո 7 օր։Մեր քաղաքականության համաձայն առաքումից 7 օր անց հաճախորդների խնդիրներին անդրադարձ չի լինում: Մեր քաղաքականության համաձայն առաքումից 7 օր անց հաճախորդների խնդիրներին անդրադարձ չի լինում: Հայցում ենք ձեր ներողամտությունը պատճառված անհարմարության համար։
Ցանկացած ապրանք վերադարձնելու համար հաճախորդը պետք է համապատասխանի հետևյալ պայմաններին՝
- Հաճախորդը պետք է կապ հաստատի մեզ հետ առաքումից հետո 7 օրվա ընթացքում:
- Ապրանքը պետք է լինի չօգտագործված և վերավաճառքի ենթակա վիճակում։
- Ապրանքը պետք է լինի իր սկզբնական փաթեթավորմամբ՝ ներառյալ ապրանքանիշի/արտադրողի տուփը, արտադրանքի պահանջների պիտակը, օգտագործողի ձեռնարկը և երաշխիքային կտրոնն անվնաս:
- Ապրանքը հաճախորդի կողմից պետք է ամբողջությամբ վերադարձվի՝ դրանում առկա բոլոր հարակից պարագաներով կամ անվճար նվերներով:
Հաճախորդը պետք է կապ հաստատի մեր աջակցման թիմի հետ՝ վնասված, թերի կամ սխալ արտադրանքի հետ կապված խնդրի մասին հայտնելու համար:
Հաճախորդը պետք է վերբեռնի բոլոր անհրաժեշտ պատկերներն ու տեսանյութերը՝ կարճ մանրամասն նկարագրությամբ, որը կօգնի թիմին ուսումնասիրել գործը:
Հավելյալ տեղեկատվության համար խնդրում ենք այցելել մեր վերադարձի քաղաքականության բաժին կամ կապվել մեր աջակցման թիմի հետ:
ՎԵՐԱԴԱՐՁԻ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Վերադարձի դեպքում գումարի վերադարձի գործընթացը կսկսվի միայն այն բանից հետո, երբ ապրանքը ստացվի, ստուգվի և փորձարկվի մեր պահեստում: Հենց որ ապրանքը փոխհատուցման ենթակա համարվի, վերադարձի գումարը կմուտքագրվի Ձեր բանկային հաշվին/ Ubuy հաշվին/վճարման սկզբնական եղանակին:
Հենց որ մենք սկսենք փոխհատուցման գործընթացը, մոտավորապես 7-10 աշխատանքային օր կպահանջվի, որպեսզի գումարը արտացոլվի սկզբնական վճարման եղանակում: Այնուամենայնիվ, Ձեր բանկային հաշվին գումարի վերադարձման ժամանակը կարող է տարբեր կերպ փոփոխվել՝ կախված Ձեր բանկի հաշվարկային քաղաքականությանից: Ucredit-ի դեպքում գումարը կարտացոլվի ձեր Ubuy հաշվում 24-48 աշխատանքային ժամվա ընթացքում: Լրացուցիչ տեղեկությունների համար խնդրում ենք կապվել մեր աջակցության թիմի հետ:
- Վերահսկեք ձեր բանկային հաշիվը, քանի որ միջբանկային գործարքների կարգավորումը կարող է սպասվածից ավելի երկար տևել:
- Կապվեք ձեր բանկի հետ և պատրաստ եղեք համօգտագործել գործարքի նույնականացման համարը:
- Եթե դեռևս պետք է փոխհատուցում ստանաք, խնդրում ենք կապվել հաճախորդների աջակցման մեր թիմին:
Հենց որ ապրանքը վերադարձվի մեր պահեստ, մենք սկսենք փոխհատուցման գործընթացը: Մոտավորապես 7-10 աշխատանքային օր կպահանջվի, որպեսզի գումարը արտացոլվի սկզբնական վճարման եղանակում: Այնուամենայնիվ, նույնը տարբերվում է ըստ բանկի հաշվարկային չափանիշերի: Ucredit-ի դեպքում գումարը կարտացոլվի ձեր Ubuy հաշվում 24-48 աշխատանքային ժամվա ընթացքում: Լրացուցիչ տեղեկությունների համար խնդրում ենք կապվել մեր աջակցության թիմի հետ:
Հաճախորդը կարող է վերադարձնել սխալ, վնասված, թերի կամ բացակայող մաս ունեցող / թերի ապրանքը:
Եթե պատվերը չի առաքվել կամ կորել է փոխադրման ժամանակ, գումարը վերադարձվում է:
Խնդրում ենք դիմել առաքման քաղաքականության և մեր հաճախորդների սպասարկման բաժին լրացուցիչ մանրամասների համար:
Պատվեր
Դուք կարող եք հետևել Ձեր պատվերին «Հետևել պատվերը հղման» օգնությամբ, որը կստանաք Ձեր պատվերի հաստատման նամակում/հաղորդագրությունում:
Կարող եք սեղմել «Հետևել պատվերը» տարբերակը, որը հասանելի է էջի ներքևում՝ մեր կայքում պատվերներին հետևելու համար:
Հավելվածի օգտատերերը կարող են դիտել «հետևել պատվերը» ընտրանքը, որը հասանելի է ընտրացանկի պատկերակում: Բոլոր հարցերով խնդրում ենք դիմել մեր աջակցության թիմին հետագա օգնության համար:
Ցավոք, մենք չենք կարող փոխել ապրանքը պատվերը կատարելուց հետո:
Այո, պատվերի հաշիվ-ապրանքագիրը կարող է տրամադրվել ըստ պահանջի: Աջակցության համար խնդրում ենք դիմել հաճախորդների սպասարկման թիմին:
- Այցելեք համաշխարհային որոնման մեր համակարգ՝ գտնելու Ձեր փնտրած ապրանքը:
- Սեղմեք ցանկալի ապրանքի վրա՝ ապրանքի մասին ավելի շատ մանրամասներ տեսնելու համար:
- Ընտրեք Ձեր նախընտրած ապրանքը և ընտրեք Ձեր նախընտրած չափը և քանակը: Ընտրելուց հետո շարունակեք՝ սեղմելով «Ավելացնել զամբյուղին»:
- Ձեր զամբյուղը դիտելու համար ընտրեք «դիտել զամբյուղը »կոճակը: Այնուհետև կարող եք ընտրել «Շարունակել գնումները», եթե ցանկանում եք ավելացնել ավելի շատ ապրանքներ, կամ «Անցնել ապահով վճարման», եթե ցանկանում եք վճարել:
- Զեղչի կտրոնի առկայության դեպքում օգտագործեք այն
- Եթե ցանկանում եք շարունակել որպես հաճախորդ, խնդրում ենք մուտքագրել Ձեր էլփոստի հասցեն և առաքման տվյալները՝ շարունակելու համար:
- Եթե արդեն գրանցված հաճախորդ եք, շարունակելու համար խնդրում ենք մուտքագրել համակարգ մուտք գործելու Ձեր տվյալները:
- Եթե դուք նոր հաճախորդ եք և ցանկանում եք գրանցվել, գրանցվեք Ձեր կոնտակտային տվյալներով:
- Շարունակելու համար ընտրեք առաքման Ձեր եղանակը:
- Սեղմեք Ձեր նախընտրած վճարման եղանակի վրա և սեղմեք անցնել վճարման տարբերակը:
- Ձեր պատվերը կձևակերպվի, հենց որ մենք ստանանք վճարումը:
Պատվերը չառաքելու դեպքում աջակցության համար խնդրում ենք կապվել մեր հաճախորդների սպասարկման բաժին կամ նշանակված սուրհանդակային ընկերության հետ:
Առաքում
Պատվերները սովորաբար առաքվում են հաճախորդի կողմից վճարման պահին ընտրված առաքման եղանակով սահմանված ժամկետներում:
Եթե հաճախորդից պահանջվում է վճարել մաքսային վճարները, առաքումը կհաստատվի վճարները կատարելուց հետո:
Այո, առաքումից առաջ դուք կստանաք զանգ/SMS սուրհանդակային ընկերությունից: Դուք կարող եք համապատասխանաբար պլանավորել առաքումը:
- Եթե ընտրանքը հասանելի է Ձեր երկրում: Դուք կարող եք ընտրել մաքսատուրքերը, տուրքերը և հարկերը վճարել նախապես կամ առաքման պահին: Այս տարբերակը հասանելի է և հաշվարկվում է վճարման պահին:
- Կախված երկրից՝ Մաքսերը, տուրքերը և հարկերը կարող են գանձվել նախօրոք և հաշվարկվել վճարելիս: Հաճախորդը պարտավոր չէ որևէ բան վճարել առաքման պահին և եթե սուրհանդակային ընկերության կողմից որևէ գումար գանձվի, աջակցության համար խնդրում ենք կապվել մեր հաճախորդների սպասարկման բաժին:
- Որոշ երկրներում մաքսատուրքերը, տուրքերը և հարկերը նախապես չեն գանձվում: Հաճախորդը պետք է վճարի այդ վճարները նշանակված սուրհանդակային ծառայությանը:
Ձեր պատվերում ներառված ապրանքները կարող են Ձեզ առաքվել մի քանի առաքմամբ, որպեսզի հնարավորինս արագ հասնեն Ձեզ:
Սակայն մ՛ի անհանգստացեք: Ցանկացած առաքում ավելացվում է ձեր պատվերին միայն մեկ անգամ: Դուք դա ստիպված չեք լինի կրկին վճարել, եթե Ձեր պատվերը ստանաք մի քանի առաքմամբ:
մաքսազերծում
- Եթե մաքսային վճարները կատարվել են նախապես, հաճախորդը պարտավոր չէ որևէ բան վճարել առաքման պահին և եթե սուրհանդակային ընկերության կողմից որևէ գումար գանձվի, աջակցության համար խնդրում ենք կապվել մեր հաճախորդների սպասարկման բաժին:
- Այն դեպքում, երբ մաքսերը, տուրքերը և հարկերը նախապես չեն գանձվում։ Հաճախորդը պետք է կատարի այս վճարումները առաքման պահին:
Սուրհանդակային ծառայություններ մատուցող ընկերությունը սովորաբար հոգում է մաքսազերծման ընթացակարգը։ Այնուամենայնիվ, մաքսային մարմինը պատվիրատուից կարող է անհրաժեշտ հայտարարագիր կամ լրացուցիչ փաստաթղթեր պահանջել: Դուք պետք է հնարավորինս արագ սուրհանդակային ընկերությանը տրամադրեք բոլոր անհրաժեշտ փաստաթղթերը և թղթաբանությունը, որպեսզի նրանք կարողանան դրանք ներկայացնել մաքսային մարմնին:
Երբ պատվերի հետ նախապես մաքսային վճարը չի կատարվում, հաճախորդը պատասխանատու է մաքսային վճարների վճարման, անհրաժեշտ փաստաթղթերի կազմման և բեռնափոխադրումը մաքսազերծելու համար:
Ինչ վերաբերում է Ubuy կայքի միջոցով հաճախորդի կողմից կատարված յուրաքանչյուր գնմանը, ապա նպատակակետ երկրում ստացողը բոլոր դեպքերում պետք է լինի «Գրառման ներմուծողը» և պետք է համապատասխանի նշված նպատակակետ երկրի բոլոր օրենքներին և կանոնակարգերին ապրանք(ներ)ի համար: գնված Ubuy կայքի միջոցով:
Սուրհանդակային ընկերությունը սովորաբար հոգում է մաքսազերծման ընթացակարգը։ Այն դեպքում, երբ առաքումն իրականացվում է մաքսազերծման գործընթացներում «Գրառման ներմուծողից» պահանջվող համապատասխան փաստաթղթերի/փաստաթղթերի/հայտարարագրի/պետական լիցենզիայի կամ վկայագրերի բացակայության կամ բացակայության պատճառով.
- Եթե «Արձանագրություն ներմուծողը» մաքսային մարմիններին չի տրամադրում պահանջվող փաստաթղթերն ու թղթադրամները, եւ արդյունքում ապրանքը(ները) բռնագրավվում են մաքսային մարմինների կողմից, ապա Ուբույը չի թողարկի վերադարձը: Հետևաբար, մենք խստորեն խորհուրդ ենք տալիս նախապես նախապատրաստվել և ներկայացնել համապատասխան փաստաթղթերը, երբ մաքսային մարմինները պահանջեն:
- Եթե առաքումը վերադարձվի մեր պահեստ հաճախորդի կողմից փաստաթղթերի բացակայության/բացակայության դեպքում և այլն, Ubuy-ը կվերադարձնի միայն ապրանք(ներ)ի գնման գինը հաճախորդին: Առաքման և վերադարձի վճարները չեն ներառվի փոխհատուցման մեջ:
- Product category and price
- Shipping costs and package weight
- Customs clearance channel
- Storage charges may apply if there is any delay in submitting the required paperwork.
- Customs duty-based import taxes
- Import duties are levied in accordance with the destination country's tariff schedule.
- The customer may receive multiple shipments for a single order; customs charges will be applied to every shipment accordingly.
Առաքման հետաձգումից խուսափելու համար մաքսայինը կարող է ձեր կողմից պահանջել հետևյալ փաստաթղթերը.
- National ID
- Tax ID
- Passport
- Proof of Payment
- End use of the item
- Doctor prescription
- NOC
Մաքսային մարմինները կարող են նաև պահանջել լրացուցիչ փաստաթղթեր, որոնք վերը նշված չեն: Սուրհանդակային ընկերությունից ձեզ կտեղեկացվի, եթե մաքսազերծման նպատակով պահանջվի հատուկ փաստաթուղթ:
Նախնական մաքսային վճարների դեպքում այլ վճարներ չեն գանձվի:
Նախապես չգանձված մաքսային վճարների դեպքում սուրհանդակային ընկերության կողմից կարող են գանձվել հետևյալ վճարները՝
- Ծախսերի հետ կապված վճարներ
- Մաքսակետում պահեստավորում, եթե հաճախորդը ժամանակին չի տրամադրել պահանջվող փաստաթուղթը
- Հարկեր
- Միջնորդավճար
- Վարչական վճարներ
չեղարկում
- Եթե առաքումը պատրաստ է ուղարկելու համար կամ արդեն ուղարկվել է վաճառողի հաստատությունից, բայց դեռ չի հասել Ubuy-ի պահեստ: Առաքման գնի մի մասը կնվազեցվի առաքման վրա արտացոլված վերադարձի ընդհանուր գումարից:
- Եթե պատվերը/ապրանքը մշակվել է վաճառողի կողմից, բայց դեռ չի առաքվել, հաճախորդն իրավունք ունի լիարժեք փոխհատուցման:
- Եթե պատվերը/ապրանքը չի ձևակերպվել/մշակվել վաճառողի կողմից, ապա հաճախորդը կարող է ամբողջությամբ վերադարձնել գումարը:
- Եթե առաքումն արդեն ուղևորվել է Ձեր երկիր և Airway-ի ապրանքագրի համարը հետևելու էջում հասանելի է սուրհանդակային ընկերության կողմից: Մենք չենք կարողանա չեղարկել Ձեր պատվերը:
- Գնացեք Ձեր հաշիվ
- «Վերջերս կատարված տարբերակի» տակ սեղմեք չեղարկել և տեղադրեք Ձեր հարցումը
- Եթե պատվերի չեղարկման տարբերակը հասանելի չէ, խնդրում ենք կապվել մեզ հետ հաճախորդների աջակցման թիմ պատվերի չեղարկման համար:
ՎՃԱՐՈՒՄ
Ubuy-ը լրացուցիչ ոչինչ չի գանձում, բացի առաքման և մաքսային վճարներից: Երբ վճարում եք կատարում որոշակի արժույթով, Ձեր բանկը կարող է գանձել արժույթի տարբերությունը, եթե գործարքի գումարը ԱՄՆ դոլարով ($), եվրոյով (€) կամ որևէ այլ արժույթով է:
Ստորև ներկայացված են վճարման ընդհանուր տարբերակները:
- PayPal
- VISA/Mastercard
Վճարման այլ տարբերակներ կարելի է գտնել կայքէջի ներքևի հատվածում
- Ստուգեք Ձեր բանկային/քարտի քաղվածքը և տեսեք, թե արդյոք գումարը հետ է վերադարձվել Ձեր հաշվին:
- Սպասեք 24 ժամ Նվազեցված գումարն ավտոմատ կերպով կփոխանցվի Ձեր հաշվին:
- Հետագա աջակցության համար կապվեք մեր աջակցության թիմի հետ:
- Նախօրոք վճարված մաքսային վճարների համար՝ Մաքսային/ներմուծման տուրքերն ու հարկերը, որոնք գանձվում են վճարումների ժամանակ, վճարների գնահատում են և ճշգրիտ չեն: Եթե պատվերի ձևակերպման պահին փաստացի մաքսային վճարները գերազանցում են գանձված գնահատված մաքսային վճարները, UBUY-ը կվճարի գանձված լրացուցիչ վճարները:
- Մաքսային վճարների դեպքում, որոնք նախապես չեն վճարվել՝ Մաքսային/ներմուծման տուրքերը և հարկերը կհաշվարկվեն մաքսային մարմինների կողմից:
Սպասման կամ չեղարկված պատվերի կարգավիճակը նշանակում է, որ մենք ձեզանից վճար չենք ստացել: Եթե պատվերի գումարը նվազեցվել է Ձեր հաշվից և Ձեր պատվերի կարգավիճակը դեռևս սպասման վիճակում կամ չեղարկված է: Դուք կարող եք կամ սպասել մի քանի օր, հետագա աջակցության համար կամ դիմել մեր հաճախորդների սպասարկման բաժին:
արշավներ և առաջարկներ
Արշավների և առաջարկների ներքո թվարկված պայմանները վավեր և կիրառելի են միայն սահմանափակ ժամանակով: Այս պայմանները չեն տարածվում արդեն զեղչված ապրանքների վրա:
Դուք պետք է Ձեր զեղչի կտրոնի կոդը մուտքագրեք զամբյուղի էջի համապատասխան դաշտում կամ վճարման էջում: Համոզվեք, որ ծածկագրից առաջ և հետո լրացուցիչ բացատներ չլինեն կամ դրանց միջև տեղադրվեն, երբ մուտքագրեք կամ տեղադրեք կոդը տվյալ վանդակում:
Կտրոնի կոդը գործում է միայն ապրանքի գնի դեպքում: Առաքման և մաքսային վճարների վրա զեղչեր չեն գործում:
Գաղտնիություն և ընդհանուր տեղեկատվություն
- Մենք օգտագործում ենք քուքիներ մեր կայքում՝ այցելուների վիճակագրություն հավաքելու, գովազդային նպատակներով և մեր կայքի օգտատերերի ներգրավվածությունը բարձրացնելու համար: Մենք կարող ենք պարբերաբար թարմացնել այս տեղեկատվությունն, ըստ անհրաժեշտության:
- Մենք խորհուրդ ենք տալիս կանոնավոր կերպով այցելել այս էջը՝ մեր կայքում օգտագործվող քուքիների մասին թարմացված տեղեկատվություն ստանալու համար:
- Ձեր համաձայնությունը - Դուք համաձայնում եք մեր և մեր ծառայություններ մատուցողների կողմից քուքիների օգտագործմանը ՝ սեղմելով ընդունել քուքիները տարբերակը մեր կայքէջ այցելելիս:
- Կարո՞ղ եմ չեղարկել իմ համաձայնությունը:
Այո՛։ Եթե ցանկանում եք չեղարկել Ձեր համաձայնությունը, պետք է Ձեր վեբ բրաուզերի կարգավորումներում ջնջեք Ձեր սարքում պահված քուքիները: Բացի այդ, փոխեք Ձեր վեբ բրաուզերի կարգավորումները՝ հետագայում քուքիներն անջատելու և Ձեր սարքում քուքիների պահպանումը կանխելու համար:
Ցանկացած ժամանակ կարող եք զանգահարել մեզ, կապվել մեզ հետ էլփոստով կամ ուղիղ զրույցով՝ օգտագործելով «Կապվեք մեզ հետ» էջում տրամադրված տվյալները:
Կատարված ապրանքներն այն ապրանքներն են, որոնք մենք պատվիրում ենք խանութ երկրների վաճառողներից (ԱՄՆ, Մեծ Բրիտանիա, Չինաստան, Ճապոնիա, Հոնկոնգ և Կորեա): Այս ապրանքները Ձեզ կառաքվեն ընտրված ժամկետում:
Չկատարված ապրանքներն այն ապրանքներն են, որոնք հասանելի են Ձեզ երրորդ կողմ հանդիսացող վաճառողների միջոցով: Այս վաճառողերը համապատասխան խանութների երկրներից դուրս են գտնվում: Այսպիսով, նման ապրանքների առաքումը կարող է տևել մինչև 10-40 օր: Մենք արագացնում ենք առաքումները, հենց որ բեռը հասնում է մեր պահեստ:
անսարքությունների վերացում
Խնդրում ենք նախքան պատվեր կատարելը քուքիները ջնջել Ձեր բրաուզերում:
- Գնացեք գործիքներ բաժին
- Ջնջեք պատմությունը
- Ջնջեք քուքիները
- Խնդրում ենք շարունակել Ձեր բրաուզերը վերագործարկելուց/թարմացնելուց հետո:.
Այս ուղին կարող է մի փոքր տարբեր լինել՝ կախված Ձեր օգտագործած դիտարկիչից:
Եթե դեռ չեք կարողանում կատարել Ձեր պատվերը, խնդրում ենք կապվել մեր հաճախորդների աջակցման թիմին հետագա օգնության համար:
անվտանգություն
Բոլոր ապրանքներն առաքվում են հաճախորդներին՝ օգտագործելով առցանց հաշիվ-ապրանքագիրը, որը ստեղծվում է հաջող վճարումից հետո:
Առաքման բոլոր հասցեները գրանցվում են պատվերի պատմության մեջ և նախքան առաքումը ստուգվում են մեր համապատասխան բաժինների կողմից:
Եթե համակարգը որևէ գործարք որպես խարդախություն է նշում, մենք դա ստուգում ենք՝ վերլուծելով խարդախությունը հայտնաբերելու համար օգտագործվող բոլոր պարամետրերը: Կասկածի դեպքում գործարքը կչեղարկվի և փոխհատուցումը կկատարվի 7 աշխատանքային օրվա ընթացքում։
լեգիտիմություն
Ubuy-ը օրինական համաշխարհային էլեկտրոնային առևտրի հարթակ է, որի գլխամասային գրասենյակը գտնվում է Քուվեյթում: Այն միջազգային գնումների վստահելի հարթակ է, որն ունի միլիոնավոր գնորդներ ամբողջ աշխարհում, որը հավատում է հաճախորդների սպասարկման լավագույն փորձին:
Մենք Ubuy-ում խստորեն հետևում ենք էլեկտրոնային առևտրի բոլոր արձանագրություններին և քաղաքականությանը բոլոր՝ 180-ից ավելի երկրներում, որտեղ մենք գործում ենք: Մենք ձգտում ենք մշտապես հարմարվել էլեկտրոնային առևտրի անընդհատ փոփոխվող աշխարհին՝ փոփոխելով և հարմարեցնելով մեր գործառնությունները՝, որպեսզի բավարարենք Ձեր բոլոր կարիքներն ու պահանջները:
Ubuy-ի միջոցով կատարված բոլոր գործարքները չափազանց ապահով են: Մենք օգտագործում ենք առաջադեմ գաղտնագրման համակարգեր մեր վճարման գործընթացում՝ ապահովելու ամբողջական անվտանգություն և պաշտպանություն մեր հարգելի հաճախորդների համար Սխալ կամ վնասված ապրանքի հետ կապված որևէ անհավանական դեպքի կամ վեճի պարագայում, Ubuy-ի քաղաքականության համաձայն, գումարն ամբողջությամբ վերադարձվում է:
Շնորհակալություն այն ողջ աջակցության համար, որը Դուք տրամադրել եք մեզ այս տարիների ընթացքում: We really value and appreciate that and will continue to provide better services every time you shop with us.
հուսալիություն
Ubuy-ը 2012թ. հիմնադրումից ի վեր ավելի քան 10,500,000+ փաթեթ է առաքել: Այն միլիոնավոր հաճախորդների ապահովել է բրենդային և իսկական ապրանքներ աշխարհի ավելի քան 180 երկրներում: Գլխամասային գրասենյակը գտնվում է Քուվեյթում, այն առաջարկում է չափազանց ապահով վեբկայքի ծառայություններ՝ օգտագործելով նորագույն տեխնոլոգիաները՝ առցանց գնումների անխափան փորձ ապահովելու համար:
Ubuy-ն առաջարկում է չափազանց ապահով վեբկայք՝ առաջադեմ գաղտնագրման համակարգերով վճարման գործընթացի համար՝ ապահովելու ամբողջական անվտանգություն և պաշտպանություն մեր թանկագին հաճախորդների համար:
Նորագույն անվտանգ տեխնոլոգիաների կիրառումUbuy-ն աշխատում է HTTPS-ով, որն ավելի ապահով փոխանցման արձանագրություն է: Ձեր բրաուզերի և կայքէջի միջև բոլոր հաղորդակցությունները գաղտնագրված են, ինչը նշանակում է, որ բոլոր գործարքներն ավելի ապահով են և անվտանգ են: Բոլոր անձնական տեղեկությունները պաշտպանված են ապահով ցանցերի միջոցով՝ երաշխավորելով, որ հաճախորդների վերաբերյալ ողջ տեղեկատվությունը անվտանգ և գաղտնի է պահվում:
Բացի այդ, տեղեկատվությունը կոդավորված է Secure Socket Layer (SSL) տեխնոլոգիայի միջոցով և կայքը պարբերաբար սկանավորվում է: Բոլոր գործարքները մշակվում են մուտքի մատակարարի միջոցով և չեն պահվում կամ մշակվում մեր սերվերներում:
Առաքման պաշտպանություն և փոխհատուցումUbuy-ում Ձեր փաթեթի անվտանգությունը կարևոր է մեզ համար: Մենք միշտ պատրաստ ենք կարգավորել Ձեր փաթեթները ցանկացած ուշացման ժամանակ, որը կարող է առաջանալ թռիչքների հետաձգման կամ վատ եղանակի պատճառով: Մենք ապահովում ենք, որ փաթեթները Ձեզ ժամանակին առաքվեն՝ պարզեցնելով մաքսազերծման ընթացակարգերը և շրջանցելով ազգային տոները:
Ubuy-ը հավատում է հաճախորդների սպասարկման լավագույն փորձին, ցանկացած անհավանական դեպքի պարագայում Ubuy-ի վերադարձման քաղաքականության համաձայն ամբողջական փոխհատուցում է տրվում:
Ամբողջական տեղեկատվության համար խնդրում ենք այցելել մեր կայքէջ: Եթե ունեք կասկածներ և հարցեր, խնդրում ենք կապվել մեզ հետ ցանկացած պահի info@ubuy.com հասցեով: Մենք միշտ պատրաստ ենք և ուրախ ենք օգնել Ձեզ և որպեսզի Դուք լավագույն փորձն ունենաք մեզ հետ: