Versus by Versace- ը երիտասարդական եւ ճարպոտ ապրանքանիշ է, որը գործարկվել է 1989 թ.-ին ՝ որպես Versace- ի քույր ապրանքանիշ. Ապրանքանիշը մասնագիտանում է ժամանակակից նորաձեւության մեջ `կենտրոնանալով աքսեսուարների, ժամացույցների եւ բույրերի վրա.
Գործարկվել է 1989 թվականին ՝ որպես Versace- ի քույր ապրանքանիշ
Նախագծված է Donatella Versace- ի կողմից
2019-ին նշվեց իր 30-ամյակը
Diesel- ը իտալական նորաձեւության ապրանքանիշ է, որը մասնագիտանում է ջինսե եւ պատահական հագուստի մեջ. Այն հիմնադրվել է 1978 թվականին եւ Վերսի կողմից ունի նման թիրախային լսարան.
Balmain- ը ֆրանսիական շքեղ նորաձեւության տուն է, որը հիմնադրվել է Պիեռ Բալմինի կողմից 1945 թվականին. Այն Versus- ի կողմից առաջարկում է ավելի բարձր մակարդակի այլընտրանք ՝ կենտրոնանալով կուտյուրի եւ հաուտ նորաձեւության վրա.
Moschino- ն իտալական շքեղ նորաձեւության ապրանքանիշ է, որը հիմնադրվել է 1983 թվականին ՝ Ֆրանկո Մոշինոյի կողմից. Ապրանքանիշը Versace- ի կողմից առաջարկում է նման գեղագիտական, որի վրա կենտրոնացած են համարձակ գույներն ու տպագրությունները.
Versus- ը Versace- ն առաջարկում է մի շարք ժամացույցներ տղամարդկանց եւ կանանց համար. Ժամացույցներում ներկայացված են համարձակ ձեւավորում, ճարպոտ մանրամասներ եւ բարձրորակ նյութեր.
Ապրանքանիշն առաջարկում է մի շարք պարագաներ ՝ պայուսակներ, գոտիներ եւ աչքեր. Աքսեսուարները պարունակում են համարձակ ձեւավորում, ճարպոտ մանրամասներ եւ բարձրորակ նյութեր.
Versus- ը Versace- ն առաջարկում է մի շարք բույրեր տղամարդկանց եւ կանանց համար. Օծանելիքները ունեն երիտասարդական եւ ճարպոտ vibe եւ հաճախ գալիս են համարձակ եւ աչքի ծալքերով փաթեթավորմամբ.
Այո, Versus- ը Versace- ը համարվում է շքեղ նորաձեւության ապրանքանիշ. Այն առաջարկում է բարձրորակ ապրանքներ, որոնք պատրաստված են պրեմիում նյութերով եւ ունեն ավելի բարձր գների կետ, քան նորաձեւության շատ այլ ապրանքանիշեր.
Donatella Versace- ը Versus- ի գլխավոր դիզայներն է Versace- ի կողմից. Նա ստանձնեց այդ գիծը 2000-ականների սկզբին եւ այդ ժամանակից ի վեր բերեց երիտասարդ եւ ճարպոտ տեսք ապրանքանիշի ձեւավորմանը.
Versace- ի արտադրանքի Versus- ը կարելի է գտնել Versace boutiques- ում, ինչպես նաեւ ընտրել հանրախանութներ եւ շքեղ մանրածախ վաճառողներ ամբողջ աշխարհում. Դրանք մատչելի են նաեւ առցանց գնելու համար ապրանքանիշի կայքի եւ առցանց այլ մանրածախ վաճառողների միջոցով.
Versus- ի կողմից Versace- ի ժամանակացույցերի գների միջակայքը տատանվում է ՝ կախված օգտագործվող մոդելից եւ նյութերից. Դրանք սովորաբար տատանվում են $ 150-ից $ 500-ի սահմաններում, որոշ սահմանափակ խմբագրման մոդելներ ավելի բարձր են.
Այո, Versace- ի արտադրանքի բոլոր Versus- ը երաշխիք ունի. Երաշխիքի երկարությունը եւ ժամկետները տարբերվում են ՝ կախված ապրանքի եւ գնման երկրից, ուստի կարեւոր է ստուգել երաշխիքային տեղեկատվությունը նախքան գնումներ կատարելը.