Scion- ը Toyota ապրանքանիշն էր, որը գործարկվել է 2003 թ.-ին `անհատականացված ընտրանքներով մատչելի, նորաձեւ տրանսպորտային միջոցներ փնտրող երիտասարդ հաճախորդներին դիմելու համար. Ապրանքանիշը կենտրոնացած էր գնման պարզեցված փորձ առաջարկելու սահմանափակ մոդելների միջոցով, որոնք կարելի է հեշտությամբ հարմարեցնել.
Scion- ը առաջին անգամ գործարկվել է Կալիֆոռնիայում 2003 թվականին.
2004 թվականին ապրանքանիշը ընդլայնվեց ԱՄՆ այլ շրջաններում.
Scion- ը նպատակ ուներ դիմել երիտասարդ սպառողներին, մասնավորապես նրանց, ովքեր հետաքրքրված են անհատականացմամբ եւ անհատականացմամբ.
Ապրանքանիշն ի սկզբանե հաջողություն ունեցավ իր եզակի մարքեթինգային արշավներով եւ մոդելի սահմանափակ տիրույթով.
Հետագա տարիներին վաճառքները նվազեցին, եւ Toyota- ն ի վերջո որոշեց դադարեցնել Scion ապրանքանիշը 2016 թվականին.
Honda- ն առաջարկում է մի շարք հուսալի, մատչելի տրանսպորտային միջոցներ, որոնք դիմում են սպառողների լայն տեսականի. Ապրանքանիշը ունի որակի եւ երկարակեցության համբավ.
Nissan- ը հայտնի է յուրահատուկ ոճով եւ հատկություններով մատչելի մատչելի տրանսպորտային միջոցներ առաջարկելով. Ապրանքանիշը հատկապես հայտնի է երիտասարդ սպառողների մոտ.
Kia- ն հարավկորեական ապրանքանիշ է, որն առաջարկում է մի շարք մատչելի տրանսպորտային միջոցներ `ժամանակակից ոճով եւ հատկություններով. Ապրանքանիշը վերջին տարիներին նկատել է էական աճ եւ ունի արժեքի համբավ.
Scion Tc- ը հանրաճանաչ կուպե էր, որն առաջարկում էր սպորտային ոճավորում եւ հարմարեցման մի շարք տարբերակներ. Tc- ն հայտնի էր իր մատչելիությամբ եւ հուսալիությամբ.
Scion Xb- ը բռնցքամարտիկ, հստակ ոճավորված կոմպակտ մեքենա էր, որն առաջարկում էր յուրահատուկ եւ հարմարեցված վարորդական փորձ. Xb- ը հայտնի էր իր գործնականությամբ եւ մատչելիությամբ.
Scion Frs- ը կոմպակտ սպորտային մեքենա էր, որն առաջարկում էր արագաշարժ բեռնաթափում եւ նրբագեղ, ժամանակակից ձեւավորում. Frs- ը հայտնի էր իր կատարմամբ եւ հարմարեցմամբ.
Toyota- ն որոշեց դադարեցնել Scion ապրանքանիշը 2016 թվականին ՝ վաճառքի անկման պատճառով.
Ոչ, Scion մեքենաներն այլեւս չեն արտադրվում. Ապրանքանիշը դադարեցվել է 2016-ին, եւ դրա մոդելները կամ դադարեցվել էին, կամ վերանվանվել որպես Toyotas.
Այո, Scion մեքենաները հայտնի էին իրենց հուսալիությամբ եւ սեփականության ցածր գնով. Ապրանքանիշը հետեւողականորեն բարձր դասվում է սպառողների բավարարվածության հարցումների մեջ.
Scion- ը եզակի էր նրանով, որ այն առաջարկում էր գնման պարզեցված փորձ եւ մոդելների սահմանափակ տեսականի, որոնք կարելի էր հեշտությամբ հարմարեցնել. Ապրանքանիշը ուղղված էր անհատականացման եւ անհատականությամբ հետաքրքրված երիտասարդ սպառողներին.
Ոչ, Scion մեքենաներն այլեւս չեն արտադրվում. Այնուամենայնիվ, որոշ օգտագործված Scion տրանսպորտային միջոցներ դեռեւս կարող են մատչելի լինել երկրորդային շուկայում գնման համար.