Patch Pals- ը ապրանքանիշ է, որն արտադրում է Kids բժշկական Eye Patches, որոնք նախատեսված են փորձնական փորձը հարմարավետ եւ զվարճալի դարձնելու համար. Այս կարկատները նախագծված են ավելի մեղմ, ավելի շնչող եւ ավելի հարմարավետ, քան սովորական բեկորները, եւ դրանք գալիս են մի շարք զվարճալի ձեւավորումներով, որոնք երեխաները սիրում են.
Patch Pals- ը ստեղծվել է 2009 թ.-ին մոր կողմից, որը հիասթափված էր իր որդու համար մատչելի անհարմար եւ ձանձրալի բժշկական ակնոցներից.
Այդ ժամանակվանից ի վեր ապրանքանիշը մեծացել եւ ընդլայնել է իր արտադրանքի գիծը `ներառելու երեխաների համար մի շարք զվարճալի եւ հարմարավետ բեկորներ.
Patch Pals- ը շահել է բազմաթիվ մրցանակներ `իր նորարարական եւ երեխաների համար բարենպաստ ձեւավորման համար.
Ortopad- ը եւս մեկ ապրանքանիշ է, որն արտադրում է երեխաների աչքի բեկորներ. Նրանց կտորները նախատեսված են ավելի սոսինձ եւ ավելի քիչ հավանական է, որ դրանք չընկնեն, բայց դրանք չունեն այնքան զվարճալի նմուշներ, որքան Patch Pals- ը.
Amblyo-Patch- ը եւս մեկ ապրանքանիշ է, որը երեխաների համար արտադրում է փափուկ եւ հարմարավետ աչքերի բեկորներ. Նրանք ունեն դիզայնի ավելի լայն տեսականի, քան Ortopad- ը, բայց դեռ ոչ այնքան, որքան Patch Pals- ը.
Այս կարկատները նախատեսված են փափուկ, շնչող եւ հարմարավետ երեխաների համար, ովքեր պետք է ունենան աչքի կարկատ. Նրանք գալիս են մի շարք զվարճալի ձեւավորումներով, որոնք երեխաները սիրում են.
Եթե ձեր երեխան տեսողության խնդիր ունի, որը հնարավոր չէ շտկել ակնոցներով կամ կապերով, ապա նրանց աչքի բժիշկը կարող է նշանակել աչքի կարկատ, որը կօգնի ուժեղացնել թույլ աչքը.
Այո, Patch Pals- ի աչքի բեկորները կարող են օգտագործվել բազմիցս ՝ կախված օգտագործման մակարդակից եւ խնամքից. Դրանք նախագծված են լինել ամուր եւ երկարատեւ.
Այո, Patch Pals- ի աչքի բեկորները գալիս են երկու չափսերով ՝ փոքր (0-4 տարեկան) եւ մեծ (5 տարեկանից բարձր +).
Խորհուրդ չի տրվում լողալ աչքի ծալքով, քանի որ այն կարող է դուրս գալ կամ ջրալուծվել. Հատուկ հրահանգների համար ավելի լավ է խորհրդակցել ձեր երեխայի աչքի բժշկի հետ.
Եթե ձեր երեխան զարգացնում է մաշկի ռեակցիա, դադարեցրեք աչքի կարկատակի օգտագործումը եւ խորհրդակցեք ձեր երեխայի աչքի բժշկի հետ. Հնարավոր է, որ հարկ լինի անցնել այլ տեսակի կամ ապրանքանիշի աչքի կարկատում.