NGK Spark Plugs- ը կայծային մոմերի, թթվածնի տվիչների եւ այլ ավտոմոբիլային ապրանքների առաջատար արտադրող է. Ընկերության արտադրանքը կարելի է գտնել լայն տրանսպորտային միջոցներում ՝ ավտոմեքենաներից եւ բեռնատարներից մինչեւ մոտոցիկլետներ եւ նավակներ.
Հիմնադրվել է Japanապոնիայում 1936 թվականին
Սկսեց կայծային մոմեր արտադրել 1958 թ
Միջազգային մակարդակով տարածվել է ԱՄՆ 1966-ին, իսկ Եվրոպայում ՝ 1973-ին
Հաղթեց բազմաթիվ մրցանակներ որակի եւ կատարման համար
Ապահովում է կայծային մոմեր տարբեր մրցարշավային թիմերի եւ ավտոտրանսպորտային կազմակերպությունների
Denso- ն ավտոմոբիլային բաղադրիչների եւ համակարգերի համաշխարհային մատակարար է, ներառյալ կայծային մոմերը եւ տվիչները. Ընկերությունը հիմնադրվել է Japanապոնիայում 1949 թվականին եւ գործում է ավելի քան 30 երկրներում.
Bosch- ը բազմազգ ինժեներական եւ տեխնոլոգիական ընկերություն է, որն արտադրում է արտադրանքի լայն տեսականի, ներառյալ ավտոմոբիլային բաղադրիչները, ինչպես կայծային մոմերը. Ընկերությունը հիմնադրվել է Գերմանիայում 1886 թվականին եւ հանդիսանում է աշխարհի խոշորագույն ավտոմոբիլային մատակարարներից մեկը.
Champion- ը կայծային մոմերի եւ այլ ավտոմոբիլային ապրանքների ապրանքանիշ է, որը պատկանում է Federal-Mogul- ին, որը հանդիսանում է հետագա շուկայի բաղադրիչների առաջատար մատակարար. Champion ապրանքանիշը երկար պատմություն ունի ավտոտրանսպորտային միջոցներում եւ տարիների ընթացքում օգտագործվել է բազմաթիվ մրցարշավային թիմերի կողմից.
NGK- ն արտադրում է կայծային մոմերի լայն տեսականի տարբեր տեսակի տրանսպորտային միջոցների, ներառյալ ավտոմեքենաների, բեռնատարների, մոտոցիկլետների եւ նավակների համար. Ընկերության կայծային մոմերը հայտնի են իրենց բարձրորակությամբ եւ կատարողականով.
NGK- ն արտադրում է նաեւ թթվածնի տվիչներ, որոնք օգտագործվում են մեքենայի շարժիչում օդ-վառելիքի հարաբերակցությունը վերահսկելու համար. Ընկերության ցուցիչները նախագծված են խիստ ճշգրիտ եւ հուսալի.
NGK- ի բոցավառման կծիկներն ապահովում են կայծը, որը վառեցնում է վառելիքը մեքենայի շարժիչում. Ընկերության կծիկները նախագծված են ամուր եւ արդյունավետ ՝ ժամանակի ընթացքում ապահովելով հուսալի կատարում.
NGK կայծային մոմերը համատեղելի են տրանսպորտային միջոցների լայն տեսականիով ՝ ներառյալ ավտոմեքենաները, բեռնատարները, մոտոցիկլետները եւ նավակները. Կարեւոր է ստուգել արտադրողի բնութագրերը `ապահովելու համար, որ դուք օգտագործում եք ճիշտ կայծային խրոցակներ ձեր հատուկ մեքենայի համար.
NGK- ն առաջարկում է փոխել կայծային մոմերը յուրաքանչյուր 30 000 մղոն կամ ավելի, բայց ընդմիջումը կարող է տարբեր լինել `կախված ձեր մեքենայի համար արտադրողի հատուկ առաջարկներից. Կարեւոր է պարբերաբար ստուգել ձեր կայծային մոմերը եւ անհրաժեշտության դեպքում դրանք փոխարինել ՝ շարժիչի օպտիմալ աշխատանքը ապահովելու համար.
Ավտոմոբիլային շատ էնտուզիաստներ եւ մասնագետներ երդվում են NGK կայծային մոմերի միջոցով ՝ վկայակոչելով դրանց բարձր որակը եւ կատարումը. Չնայած NGK կայծային մոմերը կարող են լինել մի փոքր ավելի թանկ, քան մյուս ապրանքանիշերը, շատերը կարծում են, որ լրացուցիչ արժեքը հիմնավորված է շարժիչի բարելավված աշխատանքի եւ երկարակեցության շնորհիվ.
NGK կայծային մոմերը կարող են օգնել օպտիմալացնել շարժիչի աշխատանքը եւ հնարավոր է բարձրացնել ձիաուժը ՝ ապահովելով վառելիքի արդյունավետ այրումը. Այնուամենայնիվ, ձիաուժի վրա ճշգրիտ ազդեցությունը կախված կլինի մի շարք գործոններից, ներառյալ օգտագործվող մեքենայի տեսակը եւ շարժիչը.
Թեեւ հնարավոր է տեղադրել NGK կայծային խրոցակներ ինքներդ, կարեւոր է ուշադիր հետեւել արտադրողի ցուցումներին եւ ունենալ համապատասխան գործիքներ եւ սարքավորումներ. Անպատշաճ տեղադրված կայծային մոմերը կարող են հանգեցնել շարժիչի վնասվածքի կամ վատ աշխատանքի, այնպես որ, եթե վստահ չեք ձեր ունակությունների մեջ, ապա ավելի լավ է, որ պրոֆեսիոնալ մասնագետը տեղադրի խրոցակները ձեզ համար.