NGK- ը ճապոնական էլեկտրական սպորտային սարքավորումների եւ կերամիկայի արտադրող է. Այն OEM կայծային մոմերի եւ շողշողացող մոմերի աշխարհի խոշորագույն մատակարարն է.
Հիմնադրվել է Japanապոնիայում 1936 թվականին.
Այն սկսվեց կայծային մոմեր արտադրելուց եւ ընդլայնվեց տարբեր ոլորտներում `ցուցիչներ, բոցավառման լարեր եւ կայծային վարդակների խողովակներ.
1959 թ.-ին NGK- ն սկսեց արտադրել բնօրինակ սարքավորումների արտադրող կայծային մոմեր ավտոմոբիլային ընկերությունների լայն շրջանակի համար.
Այսօր ընկերությունը գործում է ավելի քան 100 երկրներում, որոնք ունեն ավելի քան 14,500 աշխատող ամբողջ աշխարհում.
Տեխնոլոգիայի եւ ծառայությունների համաշխարհային առաջատար մատակարար, որը մասնագիտացած է ավտոմոբիլային արդյունաբերության մեջ.
Japaneseապոնական բազմազգ ավտոմոբիլային բաղադրիչների արտադրող, որը կենտրոնանում է ջերմային, էլեկտրահաղորդման կառավարման, էլեկտրոնիկայի եւ էլեկտրական բաղադրիչների վրա.
Կայծային մոմերի եւ ավտոմոբիլային այլ մասերի արտադրող.
Նախագծված է հատուկ կատարողականության էնտուզի համար ՝ առաջարկելով ծայրահեղ բոցավառելիություն, շնչափողի արձագանքի բարելավում եւ բարձրակարգ հակահամաճարակային միջոցներ.
Նախագծված է երկարակեցության համար առավել ծայրահեղ պայմաններում. Այս կայծային մոմերն ունեն iridium-center էլեկտրոդ եւ պլատինե հիմքի էլեկտրոդ.
Երկարակեցության եւ կատարողականության ամենաբարձր մակարդակը համատեղելով ՝ այս կայծային մոմերը նախագծված են մինչեւ 3x ավելի երկար, քան սովորական կայծային մոմերը.
Հիմնական տարբերությունը գետնին էլեկտրոդի ձեւն է. Iridium IX- ը ունի ավանդական «J» ձեւավորված ցամաքային էլեկտրոդ, մինչդեռ Laser Iridium- ը ունի շատ ավելի բարակ «U» ձեւավորված ցամաքային էլեկտրոդ.
Ոչ, NGK կայծային մոմերը նախապես չեն գալիս. Բացը պետք է տեղադրվի նախքան տեղադրումը `օգտագործելով բաց գործիք.
NGK- ն առաջարկում է կայծային մոմեր մեքենայի գրեթե յուրաքանչյուր պատրաստման եւ մոդելի համար, բայց միշտ առաջարկվում է ստուգել արտադրողի առանձնահատկությունները նախքան գնելը.
Թեեւ դա հնարավոր է, խորհուրդ չի տրվում խառնել եւ համադրել տարբեր տեսակի կայծային մոմեր. Միշտ ամենալավն է օգտագործել արտադրողի կողմից առաջարկվող կայծային խրոցակի տեսակը.
NGK կայծային մոմերը նախագծված են ցանկացած վայրում `30,000-ից մինչեւ 100,000 մղոն, կախված կայծային խրոցակի տեսակից եւ օգտագործման պայմաններից.