Nescafe Clasico- ն Nestle- ի պատրաստած սուրճի ապրանքանիշն է. Հայտնի է իր համարձակ, հարուստ համով եւ հարթ ավարտով. Այն պատրաստված է 100% մաքուր, պատասխանատու աղբյուրի սուրճի լոբիից.
Nestle- ն առաջին անգամ ներկայացրեց Nescafe ակնթարթային սուրճը 1938 թվականին.
Nescafe Clasico ապրանքանիշը գործարկվել է Միացյալ Նահանգներում 1950-ական թվականներին.
Տարիների ընթացքում Nestle- ն ներկայացրել է Nescafe- ի տարբեր համեմունքներ եւ ձեւաչափեր, ներառյալ դեկաֆ եւ մեկ սպասարկման փաթեթներ.
Folgers- ը սուրճի ապրանքանիշ է, որը պատկանում է J.M. Smucker ընկերություն. Այն հայտնի է իր դասական տապակած եւ ավելի հարթ համ ունի, քան Nescafe Clasico- ն.
Maxwell House- ը սուրճի ապրանքանիշ է, որը պատկանում է Kraft Heinz- ին. Հայտնի է իր միջին տապակած եւ հավասարակշռված համով.
Starbucks VIA- ն Starbucks- ի կողմից պատրաստված սուրճի ապրանքանիշն է. Այն հայտնի է իր համարձակ համով եւ պատրաստված է արաբական լոբիից.
Բնօրինակ Nescafe Clasico ակնթարթային սուրճը, պատրաստված է 100% մաքուր սուրճի լոբիից.
Բնօրինակ Nescafe Clasico ակնթարթային սուրճի դեֆաֆեինացված տարբերակ.
Բնօրինակ Nescafe Clasico ակնթարթային սուրճի ավելի համարձակ, մուգ տապակ.
Այո, Nescafe Clasico- ն պատրաստված է 100% իրական սուրճի լոբիից, որոնք պատասխանատուորեն քաղված են.
Nescafe Clasico- ն պատրաստված է սուրճի լոբիից, որոնք տապակվել են, աղացած եւ եփվել, այնուհետեւ ջրազրկվել ՝ սուրճի անմիջական փոշի ստեղծելու համար.
Nescafe Clasico- ն հայտնի է իր համարձակ, հարուստ համով եւ հարթ ավարտով. Այն սուրճի ուժեղ համ ունի `շոկոլադի եւ կարամելի նոտաներով.
Nescafe Clasico- ն համարձակ, ուժեղ ակնթարթային սուրճ է, մինչդեռ Nescafe Taster- ի ընտրությունը ավելի մեղմ, հարթեցված ակնթարթային սուրճ է.
Այո, Nescafe Clasico- ն կարող է օգտագործվել թխելու մեջ `սուրճի հարուստ համը բաղադրատոմսերին ավելացնելու համար.