Line- ը հաղորդագրությունների եւ բովանդակության փոխանակման ծրագիր է, որը տարածված է Ասիայում.
2011 թվականին գործարկվել է Japanապոնիայում ՝ NHN Japanապոնիայի կորպորացիայի կողմից.
Ընդլայնվել է ամբողջ աշխարհում եւ հասել 700 միլիոն գրանցված օգտագործողների 2020 թվականին.
Ձեռք բերվել է հարավկորեական ինտերնետային հսկա Naver Corporation- ի կողմից 2021 թվականին.
Հաղորդագրության ծրագիր, որն առաջարկում է վերջավոր գաղտնագրում եւ պատկանում է Facebook- ին.
Չինաստանում տարածված հաղորդագրությունների եւ սոցիալական լրատվամիջոցների ծրագիր, որն առաջարկում է նաեւ վճարային ծառայություններ.
Հաղորդագրության ծրագիր, որն առաջարկում է վերջավոր գաղտնագրում եւ կենտրոնացած է գաղտնիության վրա.
Թույլ է տալիս օգտվողներին ուղարկել հաղորդագրություններ եւ ձայնային եւ վիդեո զանգեր կատարել Line- ի այլ օգտվողներին.
Լրացնում է նորությունների բովանդակությունը Line- ի օգտագործողներին ՝ ելնելով իրենց հետաքրքրություններից եւ ընթերցանության պատմությունից.
Հնարավորություն է տալիս օգտվողներին դիտել եւ կիսել կենդանի վիդեո բովանդակությունը, ներառյալ համերգներն ու մարզական միջոցառումները.
Line- ը հաղորդագրությունների եւ բովանդակության փոխանակման ծրագիր է, որը տարածված է Ասիայում.
Այո, Line- ն անվճար է ներբեռնելու եւ օգտագործելու համար, չնայած որոշ առանձնահատկություններ կարող են պահանջել ներգնա գնումներ.
Այո, Line- ն թույլ է տալիս օգտվողներին ձայնային եւ վիդեո զանգեր կատարել Line- ի այլ օգտագործողների համար.
Line- ն օգտագործում է վերջնական կոդավորումը իր հաղորդագրությունների համար եւ զանգի առանձնահատկություններ ՝ օգտագործողի գաղտնիությունը պաշտպանելու համար.
Line- ն առաջարկում է նաեւ նորությունների բովանդակության առաքում, կենդանի հոսք եւ տարբեր կպչուն պիտակներ եւ էմոժիսներ հաղորդագրությունների համար.