Bratz- ը նորաձեւության տիկնիկների եւ հարակից ապրանքների մի շարք է, որը գործարկվել է 2001 թվականին. Նրանք ունեն յուրահատուկ, ճարպոտ նորաձեւության ոճ եւ երիտասարդ աղջիկների շրջանում ժողովրդականություն են ձեռք բերել.
Bratz- ը ստեղծվել է Carter Bryant- ի կողմից եւ ներկայացվել է MGA Entertainment- ի կողմից 2001 թվականին.
Bratz տիկնիկների առաջին շարքում էին Յասմինը, Քլոեն, Սաշան եւ adeեյդը.
2005 թվականին Bratz տիկնիկները կազմում էին MGA Entertainment- ի ընդհանուր վաճառքի 40% -ը.
2008 թ.-ին MGA Entertainment- ը շահեց դատական հայց ընդդեմ Mattel- ի ՝ հեղինակային իրավունքի խախտման վերաբերյալ.
2015-ին Բրատցը անցավ ապրանքանիշի վերագործարկման ՝ նորացված տիկնիկներով եւ նոր հեռուստաշոուով.
Barbie- ն նորաձեւության տիկնիկ է, որն արտադրվում է Mattel- ի կողմից. Այն առաջին անգամ ներկայացրեց 1959-ին եւ այն ժամանակվանից դարձել է մշակութային պատկերակ.
Monster High- ը նորաձեւության տիկնիկների եւ հարակից լրատվամիջոցների մի շարք է, որը արտադրվել է Mattel- ի կողմից. Այն գործարկվել է 2010 թվականին եւ ներկայացված են սարսափ ֆիլմերով եւ արարածներով ոգեշնչված կերպարներ.
Լ.Օ.Լ. Անակնկալ! MGA Entertainment- ի կողմից 2016 թվականին գործարկված կոլեկտիվ տիկնիկների եւ աքսեսուարների գիծ է. Յուրաքանչյուր տիկնիկ գալիս է գնդակի մեջ, որը պետք է քերծված լինի բովանդակությունը բացահայտելու համար.
Bratz- ի բնօրինակ տիկնիկները չափազանցված համամասնություններ եւ յուրահատուկ նորաձեւության ոճ ունեն. Նրանք գալիս են այնպիսի պարագաներով, ինչպիսիք են կոշիկները եւ հագուստը.
Bratz Kidz- ը տիկնիկների մի շարք է, որտեղ ներկայացված են Bratz- ի կերպարները որպես փոքր երեխաներ. Նրանք ունեն ավելի մանկական տեսք եւ հագուստի ոճ.
Bratzillaz- ը տիկնիկների մի շարք է, որտեղ պատկերված են գերբնական արարածներ, ինչպիսիք են կախարդներն ու վամպիրները. Նրանք ունեն ավելի ֆանտաստիկ ոգեշնչված նորաձեւության ոճ.
Bratz տիկնիկները ունեն յուրահատուկ, ճարպոտ նորաձեւության ոճ եւ չափազանցված համամասնություններ. Դրանք նախագծված են ավելի գերժամանակակից եւ նորաձեւ, քան ավանդական տիկնիկները, ինչպիսիք են Barbie- ն.
Bratz տիկնիկները հիմնականում ուղղված են 6-12 տարեկան երեխաների. Այնուամենայնիվ, ծնողները գուցե ցանկանան հաշվի առնել տիկնիկների սադրիչ հագուստի ոճերն ու դիմահարդարումը նախքան դրանք փոքր երեխաների համար գնելը.
Bratz- ի տիկնիկները կորցնում էին շուկայական մասնաբաժինը այլ խաղալիքների գծերին եւ անհրաժեշտ էր թարմացնել ՝ համապատասխան մնալու համար. Վերագործարկումը ներառում էր նորացված տիկնիկներ եւ նոր հեռուստատեսային շոու.
Bratz տիկնիկների արտադրող MGA Entertainment- ը 2008 թ.-ին շահեց դատական հայց ընդդեմ Mattel- ի. Գործը վերաբերում էր հեղինակային իրավունքի խախտման պահանջներին.
Bratz տիկնիկների մրցակիցներն են ՝ Barbie, Monster High եւ L.O.L. Անակնկալ! տիկնիկներ. Խաղալիքների յուրաքանչյուր գիծ ունի իր յուրահատուկ ոճն ու առանձնահատկությունները.